Gyógytorna

A gyógytorna a mozgásszervi panaszokat kezelő, rehabilitációs és prevenciós elveket egyaránt magába foglaló konzervatív terápiás módszer. Elsődleges célja a fájdalom enyhítése, megszüntetése illetve a mozgásterjedelem és minőség javítása. Rendelőnkben a kezeléseket minden esetben részletes, egyénre szabott anamnézisfelvétel előzi meg, mely alapján a kiválasztjuk a lehető legoptimálisabb terápiás módszereket, illetve a rövid- és hosszú távú kezelési tervet. Célunk a lehető leggyorsabb és legeredményesebb rehabilitáció, mely során már az első alkalommal szeretnénk javulást elérni, ezt egyénre szabott házi feladatok adásával is szeretnénk megerősíteni, tovább javítani.

Manuálterápia

Gyógytorna kezeléseink közben a lehető legoptimálisabb kezelés részeként használunk manuálterápiás módszereket is, melyek során a pácienssel együttműködve végzünk aktív és passzív mobilizációs technikákat. Az általunk használt lágyrész és ízületi mobilizációs manuálterápiás fogások biztonságosak és jó hatékonysággal enyhítik a fájdalmat, növelik a mozgásterjedelmet és javítják a mozgásminőséget.

Sportsérülések rehabilitációja

Csapatunkat olyan gyógytornászok erősítik, akik erőnléti edzőként is up to date tudással rendelkeznek, több sportcsapatnál dolgoznak (kézilabda, labdarúgás, atlétika, kerékpár) és maguk is aktívan sportolnak.
Szemléletünk alapján a gyógytorna által végzett rehabilitáció és az erőnléti edzések fókuszában lévő teljesítményfokozás egy spektrumon helyezkedik el, mi pedig ezt a teljes folyamatot átlátjuk.
Sportolóinkkal végzett rehabilitáció során nagyon nagy figyelmet fordítunk a sportágspecifikus igényekre, terhelésre, ezzel minimalizálva az újrasérülés esélyét.
Gazdag eszközparkunkat is kifejezetten sportsérülések kezelése céljából válogattuk össze.